środa, 1 stycznia 2014

TOP TEN 2013 - makijaż oraz wyniki konkursu

Wszędzie zestawienia i podsumowania minionego, 2013 roku. A że lubię i chętnie czytam, więc sama postanowiłam takowe przygotować. Dziś ulubiona dziesiątka kosmetyków kolorowych.

1. Cienie Mac - czwórka o wdzięcznej nazwie Bare My Soul, pisałam o niej TU.
Zabieram ją ze sobą wszędzie i potrafię się pomalować nawet w drodze do pracy siedząc w autobusie (na stojąco jeszcze nie próbowałam :P)

2. Najlepszy cielisty cień do blendowania ever, czyli pojedynczy cień Kiko o numerze 130.
Idealny pod każdym względem, chociaż dla osób o jasnej karnacji będzie za ciemny. I nie jest to typowy mat, ale coś pomiędzy matem a jedwabistą satyną.

3. Tusz pobudzający wzrost rzęs, czyli Mascara Allongeant od Gosha. Wprawdzie nie zrobiła mi firan do brwi, ale na pewno przyciemniła i zagęściła dolne mizerotki. Na górnych większych zmian nie zauważyłam, może dlatego, że są całkiem niezłe, bo i dość gęste i raczej ładnie wywinięte.
Ale to nie to sprawiło, że tak polubiłam tusz a świetnie wyprofilowana, silikonowa szczoteczka i odpowiednia gęstość maskary już od samego początku. Szczotka dobrze rozczesuje i nawet przy 3 warstwach tuszu rzęsy są lekkie i niesklejone a mimo to mocno podkreślone.

4. Brwi nie maluję, ale tą kredkę uwielbiam. Wystarczy delikatnie rozetrzeć pod brwiami i mamy efekt lifingu powieki. Niby nic a działa cuda. Szczególnie po nieprzespanej nocy.

5. Ulubiony ostatnio korektor pod oczy i to mineralny, mimo kremowej konsystencji. Do ideału brakuje mu tylko nieco większego krycia, chociaż pod tym względem spisuje się lepiej niż Touche Eclat YSL. Ale to nadal za mało na moje sińce. Ma też idealny, lekko żółtawy kolor, który lepiej neutralizuje fioletowe plamy niż typowy cielisty beż.

6. Ulubione mazidło do ust - czerwień od Estee Lauder Cherry Fever. Wyprzedził ulubione pomadki Mac dosłownie o kilka milimetrów, zużycia oczywiście. Lubię za zapach, za łatwość używania (nawet po ciemku opuszkiem palca) i za bardzo kobiecy kolor który można w zależności od humoru pogłębić lub delikatnie rozetrzeć do zaledwie złoto-różowej chmurki.

7. Ulubiony bronzer całej blogosfery i mój też - Hoola Benefit.  Kolor idealny i bardzo uniwersalny.

A jak bardzo go lubię - widać na załączonym zdjęciu.

8. Jeden z niewątpliwie najlepszych zakupów w 2013 roku, duo bronzera Laguna z kultowym różem Orgasm firmy Nars.

Duet idealny dla wszystkich śpiochów,  wystarczy niecałe 2 minuty i już wyglądam "jak człowiek". Oczywiście do tego jeszcze wcześniej korektor, podkład, puder i tusz, czyli w sumie jakieś 10 minut ;)

9. Rekordzista - najczęściej używany kosmetyk w mojej torebce/toaletce. Mowa o prasowanym pudrze Bare Minerals w odcieniu translucent. Dla znajomych - to ten, którym ciągle przypudrowywałam sobie nos. Ideał pod każdym względem: piękna i bardzo solidna puderniczka z dużym lusterkiem (tak wygląda po roku codziennego noszenia w torebce!), dobrze matujący i niezapychający puder o świetnym składzie, lekki kolor, tzw. półprzezroczysty, który pasuje 80% naszej populacji. A do tego bardzo duża wydajność - prawie rok przy codziennym używaniu (a nierzadko kilka razy dziennie).

No i niestety sam puder do zdjęć nie dotrwał, resztki zużyłam w połowie grudnia. A nowego nie kupiłam, polowałam w Sephorze na Vip-ach, ale tego koloru chwilowo nie było.

10.  Odkrycie zeszłego roku - zielony BB krem, na pewno doczeka się osobnej notki. Na pewno powinny się nim zainteresować osoby z problemami naczynkowymi, bo nie znam podkładu, który lepiej by sobie poradził z zatuszowaniem czerwonych pajączków. To także kolejny kosmetyk dla wiecznie spóźnionych, bo najlepiej działa nakładany bez kremu, czyli tak, jak powinno się używać klasyczne, koreańskie BB kremy.

 I jeszcze na koniec wyniki Mikołajkowego rozdania 

Gratuluję! I proszę o wysłanie adresu na tova1@o2.pl

56 komentarzy :

  1. Swietni ulubiemcu wszystko bym chciala... kurcze sprawdzam na telefonie I wynikow nie widze heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dwóch ostatnich zdjęć załadować nie mogę i jakieś problemy z tekstem mam :(

      Usuń
    2. I tak pewnie nie wygralam wiec luz hehe sprawdze pozniej. Dobranoc

      Usuń
    3. No niestety tym razem się nie udało :(
      Ale niebawem kolejne konkursy, więc próbuj, szczególnie że ja nie staram się robić to uczciwie a nie "rozlosowuję" nagród wśród koleżanek :)

      Usuń
    4. Gratuluje nika88 ale masz szczescie ostatnio w rozdaniach ;)

      Monika chyba to jakos przezyje;) probowac bede na pewno

      Usuń
    5. Chyba nika88 powinna w Lotto zagrać :)
      Na pocieszenie- ja też tylko 3 razy (w ciągu 3-4 lat) wygrałam w konkursie bądź rozdaniu :)

      Usuń
  2. u mnie tez właśnie nie widać wyników :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Swoją drogą śliczne opakowania mają niektóre z kosmetyków!

      Usuń
    2. Sprawdźcie teraz bo zdjęcie już powinno się załadować.

      Usuń
    3. ok widzę:) Gratuluję zwyciężczyni!
      pozdrawiam

      Usuń
    4. Teraz jeszcze naprawiam tekst :)

      Usuń
  4. Świetni ulubieńcy! Najchętniej przygarnęłabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto wpisać na listę must-have i kupić przy przypływie gotówki albo na promocji :)

      Usuń
  5. jak zwykle nie wygrałam, no coż.. gratuluje zwyciezcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki. :) Gratuluję zwyciężczyni. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione - w tym roku, żeby nie było ;)

      Usuń
    2. Chętnie wypróbuję bronzer, jeszcze go nie miałam. :)

      Usuń
  7. Z wyżej wymienionych miałam tylko BB od Lioele, ale Ci wcalę się nie dziwię, że trafił na listę ulubieńców. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lioele Dollish VV w kolorze fioletowym to mój faworyt pośród azjatyckich cudów. Zielony nie bardzo się u mnie sprawdza przez kolor oraz tonację po utlenieniu, dlatego mam nadzieję że wersja fioletowa nie zniknie ze sprzedaży. Ratuje mnie za każdym razem kiedy tego potrzebuję i od momentu kiedy zetknęłam się z nim po raz pierwszy wciąż zajmuje pozycję faworyta :)
    Za NARSem za bardzo nie szaleję, ale kupiłam teraz puder sypki i zobaczymy, czy ta znajomość będzie owocna bo poza ichnim korektorem i bazą pod cienie nie planuję pogłębienia tej relacji.
    Z MAC'a sprawiłam sobie czwórkę cieni plus kasetkę, taki uniwersalny zestaw który może mi się przydać. Ciekawe, czy faktycznie tak będzie :))
    High Brow z Benefitu jest w zasadzie jedyną rzeczą na liście do kupienia, która jakoś nie ma okazji wpaść do koszyka :D Jednak mój sztyft z Kiko powoli dobija końca (chlip chlip bo to LE :/) i chyba poratuję się tą kredką.
    A to mnie zaskoczyłaś mazidłem do ust z EL :) Przeżywam teraz drugą miłość :D do pomadek po zakupie Diora i Chanel, ale z kolei lakierów z Shiseido nic nie jest w stanie przebić. Póki co :)

    Udana ta Twoja 10-tka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mówimy o tym samym sztyfcie rozświetlającym z Kiko :)
      Ale ten o którym myślę to taki bardziej rozświetlacz, kredka jest bardziej satynowa i prawie nie daje połysku :)
      Błyszczyki z EL chyba przeszły zmianę receptury, bo mam jakiś stary i ma inny zapach i dużo słabszą konsystencję.

      Usuń
  9. Miałam nadzieję, że Dollish trafi też do moich ulubieńców, ale niestety okazało się, że mnie zapycha :( szkoda, bo robi prawdziwy photoshop na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie póki co (tfu, tfu) nie zapchał, ale też nie używam go codziennie, może więc dlatego :)

      Usuń
  10. Świetne kosmetyki, kilka mi wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałabym się, że tusz od gosh będzie tak dobry w kwestii podreperowania rzęs, jestem szczerze zdziwiona! Ja jeden oddałam (podarowanej osobie podrażniał oczy :/), a drugi wciąż czeka na swój debiut.
    Byłam całkiem blisko wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba drugi raz z kolei, może uda się następnym razem :)

      Usuń
  12. Takiego zielonego BB nie miałam okazji widzieć na żywo. Buteleczka już robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dziwniejsze - sam podkład nie jest wlany bezpośrednio do butelki a zamknięty w aluminiowym kondomku, także po wyczerpaniu bb kremu mamy czysty pojemniczek :)

      Usuń
  13. super :)) mi marzy się ten bronzer Hoola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo uniwersalny, na pewno się na nim nie zawiedziesz :)

      Usuń
  14. Hoole uwielbiam! ale Laguna mi nie podpasowała i się jej pozbyłam :)
    malujesz się w autobusie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Tyle, że prywatnym, więc to trochę inna sprawa :)

      Usuń
  15. Super zestawienie! Kilka kosmetyków na pewno będę chciała w przyszłości zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Nikki :) A ulubieńcy bardzo fajni, właściwie lista marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mylisz się - wszystkie kosmetyki (albo większość) były na mojej liście marzeń :)

      Usuń
  17. Ta czwórka cieni z MAC Bare My Soul to byłoby coś dla mnie, lubię takie kolory. Nie dziwię się też wyboru pozostałych kosmetyków, bo o niektórych z nim czytałam i słyszałam dużo dobrego, chociaż sama niestety nie miałam jeszcze z nimi styczności. A w wyniki rozdania ciężko mi uwierzyć, ostatnio rzeczywiście mam szczęście, ale częściej w konkursach kreatywnych niż rozdaniach. Muszę puścić totka :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie puść kupon, może szczęście dopisze i tym razem :)

      Usuń
  18. Ja bardzo polubiłam tusz Gosh Catchy eyes :)
    A ten róż Orgasm chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie oczka też polubiłam i na pewno jeszcze kupię jak wykończę obecne zapasy :)

      Usuń
  19. Gratuluję : )
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post, zastanawiam się czy nie kupić hoola'i ale coś mnie cały czas powstrzymuje...

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro puder Bare Minerals tak dobrze się spisuje, muszę odwiedzić Sephorę:) A nuż zdeklasuje mojego bambusowego ulubieńca z BU:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szybkich poprawek w ciągu dnia - na pewno :)
      Nie dość że bez obawy możesz nosić w torebce, to jeszcze ma duże i poręczne lusterko :)

      Usuń
  22. Super ulubieńcy :)
    Gratulacje dla niki88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać najlepszych z najlepszych :)

      Usuń
  23. O zielonym BB kremie chętnie poczytam :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post będzie pewnie dopiero w weekend, bo zależy mi na pokazaniu kremu na twarzy :)

      Usuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Jeden ze 50 najlepszych blogów urodowych

zBLOGowani.pl

Najchętniej czytane

Moja lista blogów

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

-417 4 LONG LASHESH 7 uniwersalnych prezentów A England AA AA WINGS of Colour Adidas Akademia Makijażu Alessandro International allepaznokcie Alterra Alverde Anastasia Beverly Hills ANNY ANTI-AGING Apis AQUIESSE ARBONNE Argan Oil ARKANA Aromaleight Aromatella Artdeco Artego Artistic Colour Revolution ASIAN BOX Astor Atelier Cologne Aussie AVA Laboratorium Avene Avon AWGM B Loves Plates Balea BALSAM DO CIAŁA Bandi Bare Minerals Barry M Bath and Body Works Batiste baza BAZY Bdellium Tools Beauty Forum BEAUTY LAST MINUTE BEAUTYBLENDER BECCA Bell Bell HypoAllergenic Ben Nye Benefit BEST OF... bezwodne marble BIELACTWO Bielenda BingoSpa Bio-Oil Bioderma Biolage Biolaven Bioliq Biolonica Bionigree BIOTHERM Biust Biżuteria BLACK FRIDAY BLOG BOX Blushe BŁYSZCZYKI Bomb Cosmetics Born Pretty Store. Botanicals Bourjois box Box by Drogerium BRONZER BRWI Bumble and bumble Bumble and bumble. Bundle Monster BURBERRY Butter London byly depil Calvin Klein Caolin Catrice Cattier CBL Celia CelluBlue cellulit Chanel China Glaze Chopard Ciało Ciate Cienie claire's Clarena CLARINS Clinique CND CO WARTO KUPIĆ... Coastal Scent Collection 2000 Color Blast Color Club Color OF THE YEAR 2019 Color OF THE YEAR 2020 Colors by Llarowe COLOUR ALIKE cosnature Cuccio CZAS TO PIENIĄDZ CZEGO PRAGNĄ KOBIETY Dance Legend Darling Diva Deborah Lippmann Decubal Delia DENKO depilacja Derma Color DERMACOL DERMASTIC Dermika Dermo Future Diamond Dior DKNY dłonie Douglas Dove doz.pl Dr Irena Eris Dr. Jart Dr. Wilsz Norel DRY MARBLE Dziecko Eccotools Eclair ECOSPA EDM Eko Elancyl Elf Emolium Eos Epil Touch Erborian Eris ESOTIQ Essence Essie Estee Lauder Eveline Everyday Minerals Evree evrēe® Eyeliner Faberlic Farmona FARSALI FAVE FEMININE CHUMMY Fennel Fenty FILMY Flormar Flos-Lek FOR LIFE&MADAGA FORMULA X Foxy Paws Garnier Giorgio Armani Givenchy Glam Brush GLAMGLOW Gliss Kur Golden Rose Gosh Green Pharmacy Guerlain Gusto Barcelona Harmonique Haul Hean Heart&Home Helena Rubinstein HERMES Himalaya HOLIKA HOLIKA HONEY THERAPY HOURGLASS Huda Beauty human+kind Iceberg Ikarov ILES DU VENT Illamasqua Illua ILNP Indigo Inebrya Inglot Ingrid Initiale Botanica INNE Insight iossi Isadora It's Skin Iwostin JAK PRZETRWAĆ JESIEŃ Jane Iredale Jantar Jesień Jessica Jo Malone Joanna JOHN FRIEDA Joppa Minerals Joy Box Juliette has a gun K-BEAUTY Kallos KANU KB SCHIMMER KEENWELL Kerastase KEVIN MURPHY KIKO Kinetics Kiss Me Silly KLAPP. Kleancolor Klorane Kobo Kodi Kokardi Kolastyna Konkursy korektor Korres KOSMETYCZNE NIEWYPAŁY KOSMETYCZNE SKARBY kosmetyki do mycia ciała Kosmetyki do opalania KOSMETYKI KOREAŃSKIE Kosmetyki mineralne Kredki do oczu. KREDKI DO UST krem do rąk krem do stóp krem na dzień krem na noc KREM POD OCZY Kringle Candle L'Oocittane L'Oreal L'OREAL PROFESSIONNEL L'Orient La Roche-Posay LAKIERY Lancome Lanolips Laura Conti Laura Mercier Lauress Le Petit Marseiliais Lemax Lilla Mai Lily Lolo Lioele Lirene LIU JO Llarowe LOKI Loton LOVELY Lucy Minerals Lumene Lumiere LUSH LUSH LACQUER Lyndyrella MAC Macadamia MAD Minerals Maestro MAGA Make Make Me Bio MAKE UP FOR EVER Make Up Revolution MAKIJAŻ MAKIJAŻE MALU WILZ MANIROUGE MANUFAKTURA LAWENDA MARC ANTHONY MARC JACOBS Mariza Mary Kay MASAKI MATSUSHIMA maseczki maski MATRIX Max Factor Maybelline MdU Melano MELLI CARE Meow Mia Secret Mood Ministerstwo Dobrego Mydła Misa Misslyn MIYO Models Own Mollon Monomola Morgan Taylor MoYou Moyra MUA MUD MASK MUF MUFE Murier Laboratories My Secret Nacomi Nagoya Nails Inc NAILSINC naklejki do paznokci Nars Naturalna pielegnacja Naturativ NCLA Nowości nspa NUDESTIX NUXE NYX OBAGI Oczy ODCHUDZANIE ODKRYCIA MIESIĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW Oeparol OH!TOMI OILAN Olay Olejek Olejek pod prysznic Opi OPI INFINITE SHINE Organic Organique Orginal Source Orientana Oriflame Origins Orly p2 Paese Palety do makijażu Palmers Paloma PANTONE COLOR OF THE YEAR Pat&Rub PAYOT Paznokcie Peelingi Perfecta Perfumy Petal fresh PETER THOMAS ROTH Pędzle Pharmaceris Physican Formula pianki pod prysznic Pierre Rene Pilomax Planeta Organica PŁYN MICELARNY podkład PODOPHARM Pokrzepol Polish Me Silly Pollena-Ostrzeszów Polskie Świece POMADKA Poradnik-bezradnik dla mężczyzn POROZMAWIAJMY O URODZIE PORÓWNANIE KOLORÓW POST NIEKOSMETYCZNY Proderma PROMOCJE I ZNIŻKI Provoke pudełko Puder Puder' PUPA Purederm PURLES rabaty raw beauty Real Techniques Receptury Babuszki Agafii Red Blocker Regenerum Rene Furterer Revitalash Revlon Richevon Rimmel RITUALS ROSYJSKIE KOSMETYKI rozdania rozświetlacz Róże Ruby Wing SCARSILC Schopard Schwarzkopf Seboravit seche vite Secrets of Beauty Semilac Sensique Sephora serum SESJE ZDJĘCIOWE ShibyBox Shiseido Sigma Silcare SILK NATURALS SIMONE TRICHOLOGY SIMPLIC skin 79 Skincode SKINFOOD Sleek Smashbox Soap&Glory SOPHIN Soraya SPA PROFESSIONAL SPF Stara Mydlarnia stopy stylizacja włosów SUNEW SVR Sylveco Synchrovit SZAMPON Szminki świece TAGI The Balm The Body Shop The Face Shop The Secret Soap Store Tołpa Toni&Guy tonik Tony Molly Too Faced Top 10 TOP 5 - PIĘĆ PRODUKTÓW KTÓRE WARTO KUPIĆ TOP TEN ROKU TRIND TRZY KOLORY TRZY PO TRZY Tso Morori Tusz do rzęs Twarz ULUBIEŃCY ROKU Ulubione palety do makijażu Under 20 Urban Decay Usta USTA W ROLI GŁÓWNEJ VAMPSTAMP Van Cleef & Arples Versace VIANEK Vichy VICTORIA'S SECRET Vipera Vis Plantis VITA LIBERATA Walentynki WATERMARBLE Whats up Nails Wibo wit. C Włosy Wood Wick WSPÓŁPRACE WYNIKI KONKURSÓW WYPRZEDAŻ Yankee Candle Yonelle YOPE YSL Yves Rocher Yves Saint Laurent Zakupy ZAPOWIEDZI Zdobienia pazurkowe Zgaduj-zgadula Ziaja ZILA Zoeva Zoya ZRÓB TO SAM Żele pod prysznic